29 November 2012

ATHIRA KENNETH SELF

Happy birthday to you ,
Happy birthday to you , 
Happy birthday to my sister ,
Happy birthday to you .

ATHIRA KENNETH SELF
kawan baru , adk baru . hehe ! first time kenal dia time dia bru masuk skola jp taun lalu . time tuu tmpat duduk aku dpan belakang dorang c alonk n cilok . sebelah aq teda orang . jadi c tira pun pindah jp , dia duduk seblah q laa .

mau tau ? time dia bru masuk tuu an , dorang c boboy suh aku minta no nya oe . al maklum , cucu orang puti , jadi cantik n comel mcm anak jawa . HAHA ! anak jawa siapa ? aku laa baa :p

nak di lajukan crita nya , HAHA ! orang pendek kan , kan ? kami jadi bestfriend smpai skarang . malang nya , time maulidur rasul tahun nie kami x smbut sama-sama ! sebab ? kami ada salah paam ckit . jadi , gadoh laa . tak pa . crita lama tuu blang orang tua .

my wish : athira my sis , dont forget us k ? aku sntiasa ada lau kau sedih an ? aku ttap ingat ckp mu , kau blang aku kakak paling hebat tahun nie ! yaaa . happy gila khinzir aku . HAHA

JOM layan gambar-2 yang ada muka c tira ! hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan