26 Julai 2011

kisah BENAR & SEDIH ..

:face32: sedih aq lau ingat2 perkara2 ataupun kejadian2 yg pling mengejutkan pena aq dgar .. kalau aku ingat2 blik , sdih btul aq .. mau tau ? time kami heppy skan wakil skola d kompleks kan time 2 tggal 22 blan 3 , blik dai kompleks 2 aku ma sam p bndar ama dowang sira .. mau tau ? aku heppy btul tu time 2 , bab kali ptama aq jalan ma dia time 2 biarpun hujan2 , tap serius ! mang aku blik2 mau balik cpat bab dak tau laa npa ... smpai laa aku d uma nie kan ? duduk2 , tgk tv .. tba2 johan dtang ckap ma mamak ku blang dia nmpak dowang kak jalina nanis2 d uma'y , makq pun kejut .. aku pun concang laa p cna ! punya laa aku tekejut , time kak jalina nanis2 dia blang bpak'y accident pas 2 'dakda' uda .. tap time tu kami blom pasti ag .. tpi , mang nanis laa uda suma ! pas 2 kumpul laa uda kami suma nie d uma kak jalina , bpakq smpai ! bpakq trus tel kuarga d LD , btul kaa ic d ospital 2 ic pkcikq ?? dowang blang yaa .. automatik , suma c kuar air mataa .. hbis smbyang maghrib , dowang bpakq ama kuarga2 ku lain p tuntut mayat'y d LD .. jam 2 lebih kaa g2 , smpai dowang d kongsi 10 trus p masjid .. ya ALLAH ! menanis aku time bpakq bka kain putih d dpan kami . dak ku sgka orang yg d tutup kain putih tu , pakcikq yg slalu aq bwak main dlu .. yg slalu minta2 kedit ma aku , yg slalu fuck u fuck u aku . ! ada brita d internet pasal arwah nei ...

LAHAD DATU - Seorang maut dan lima lagi cedera, dua daripadanya parah dalam kemalangan membabitkan sebuah kereta dan kenderaan pacuan empat roda di kilometer 30, Jalan Lahad Datu-Sandakan semalam.

Salimun@Nasir Suratman, 54, dari Kampung Jawa, Tawau mati di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Hospital Lahad Datu.

Dua yang parah dikenali sebagai Sardami@Asmah Kaspi, 56 iaitu pemandu kereta terbabit dan Sardim@Saadiah Kasim, 55. Mereka kini dirawat di hospital yang sama.

Ketua Polis Daerah Lahad Datu Supt. Shamsudin Mat berkata, kejadian pada pukul 3.45 petang itu turut menyebabkan pemandu dan penumpang kenderaan pacuan empat roda serta seorang lagi penumpang kereta cedera ringan. - Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan