28 Mei 2011

jalan lagi .. !

kemarin seperti minggu lalu .. saya ajak my beloved bro p jalan2 d bndar  .. as usual ! saya jumpa sama my tuuuttt .. hahaha ! rancangan , mow jumpa dia ama c fitri .. n juak c bibi . tap cfitri ma c bibi ada masalah .. hehe ! kasiam bha kan?back to the topik , mau dkat jam 2 gtu laa abgq antar aku p bndar . aku minta antar p courth mamoth pok .. pas 2 , jumpa si sira bwu kmi sama2 gerak p koming jumpa dowang c fitri ma bibi . start dai c2 , aku nmpak dowang ribut udaa .. haha ! pas 2 , kami p abc makan milo jagung!! aHHHHH . sodap nya bhaa .. haha ! aku dak abis makan , jadi letak d plastik bwu p highway ,, kmi bgmbar2 ces d highway . o ya ! time d abc , kejap jak c bibi .. pas 2 , dia blik ...ni gmbar2 kami d highway . gna hp sira cess.. hpq dak trang .. haahhaa !






haha , smart kan ?mang arh ,,


pas dai highway , buntu uda kami dak tau mau p mana.. jadi si sira ajak laa kami p rakan muda .. skli nya p cna , dak blh masuk blangY ..bab ada owang ikut pertandingan blog kaa apa 2 .. jadi d luar jak laa kami . ftm , best juak laa .. aku bgmbar juak ma si sira time 2 .. c fitri d bwah time 2 .. jumpa adk naa c bibi ..


sebenarY kan , bnyak ag bha 2 .. tap saja jak letak 2 jak .. ;p .. hahah . ! k arh .. stakat nie jak .. papai !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan