30 April 2011

al-fatihah ..

tadi jam 11 gtu , amir tel aku nangis2 ..dia blang

amir : miza.. (smbil nanis)
aQ : napa mir ????
amir :: bapakQ miza ..
aQ :: napa bpak mu ?!
amir :: bapakQ masuk ICU ..smalam dia masuk ! sakit jantung.
aQ ::yaa allah ! btul2 bha kau mir ?
amir :: yaa,miza ..

pas 2 ,dak sggup uda aku b'tel ama dia ..
aku c mati 2 hp .soey mir !

pas 2 ,jam ...dak tau jam bpa ! saya tak ingat udaa .
dia tel nangis2 brabis uda ..
aku tanya kenapa ???

dia blang 'bapakQ dakda uda..:'( '
aku pura2 tak dgar ..
aku tanya lagi ..
napaa ??
bapakQ jalan suda ,mizaa..
automatik aku nangis .
then gtau ama makQ ..
makQ tanya aku mau pg ka ?
aku blang yaa bha ,..
sklaliY dapat information g yg amir bawu nak grak dai KK ..
aku pun gtau kawan2 ku spaya ahad bawu p .
dowang pun yaa juak !
papa pun ..

al-fatihah untuk bpak kita ya mir ?bapak mu bpak bpak kami juak !

amin ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan